dress up in you

Jag har skrivit en önskelista eftersom det snart är jul och jag knappt kan sitta still.

- en granne som kommer över på kvällarna och pratar om dagens bravader.
- en lång sovmorgon varje fredag. 
- mandelbiskvier.
- en heldag i sängen med någon som pussar mig på pannan och håller mina händer.
- en framtidsplan.
- ett starwarsmaraton.
- en hotellfrukost.
- en överaskning.
- ett badkar fullt med bubblor och och nyrakade ben.
- ett synonymlexikon.
- ett lapptäcke att krypa ner under i sängen.
- en sjömansklänning till studenten.
- en tidsmaskin.
- små komplimanger när jag känner mig ivägen.
- en flygande katt.
- lite mindre öron.
- Linnea Samssons mammas vegetarikska lasagne.
- lite vigare ben, så det slapp bli så pinsamt när vi ska ta balettsteg.
- ett takfönster.
- golvvärme.
- indisk mat minst en gång i veckan.
- lite bättre självförtroende och lite bättre sinne för stavning.


Jag blev lycklig förut, för min pojkvän ringde och sa så fina saker!
och så fick jag en inbjudan till en liten fest också. åh.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0