Tankar om att vara 18 år

Det är inte som om de inte berör mig,
Tankar om att vara arton år.
Du bär större kjolar om ingen hör dig,
Och det luktar vattenmelon vart du än går.
Femton gånger tre i nylonstrumpor på gymmet,
Bland stridsherrar som svettas för mycket för att le.
Man ska vara stark och ta vara på dagen,
Leva på alla gränser men följa lagen, ta och ge.
Det är sant som alla säger och du äter middag när du kommer hem,
Men när jag äntligen fyllt nitton vill jag aldrig dit igen.




Rådjur och rödvin <3


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du kan antingen vara 17, 18, eller 89 år.

Jag följer med dig, vart du än går. <3

2011-02-27 @ 20:35:53
URL: http://sinnligt.blogg.se/
Postat av: emma

glöm inte att länka spotify, hurru! är otroligt spänd, haha

2011-02-27 @ 20:53:24
Postat av: Caroline

Du är min idål lilla piggelin <3

2011-03-02 @ 20:21:48
URL: http://skissadcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0