Klockan är ett nu

Så svårt det kan vara att tro på andra när man inte vågar tro på sig själv.


Och så har jag gått och förälskat mig igen.
Den här gången i lägenheten i "Love and other drugs".
Jag dör litegranna när jag tänker på den.
Och så vill jag helst ha lockigt hår och långa ben, fräknar, en ny kappa,
någon sexig brittisk accent, körkort åtmintåne på moped och så någon talang
Och jag vill kunna springa tiotusen meter, och skriva böcker som berör,
Jag vill vara bra på huvudräkning,  och alltid ha svar på tal,
jag vill vara snygg i klackar och kjol, resa bort och bli bjuden på bal.

eller också bara en gnutta tro på att jag inte behöver allt det där.
Att jag är okej bara just som jag är.




   

Klockan är ett nu.
Men jag är iallafall kär,
Och jag vill tro att kärlek räcker till.

~Jag pussar söndagens sista minut på pannan och håller tummarna för att det är vår när jag vaknar!


Kommentarer
Postat av: din lille vän, michan.

du är vacker, klok, rolig, kreativ och underbart spontan. herregud iris... jag kan prata i en evighet om hur älskvärd du är. och jag inser bara mer och mer när jag kikar runt på din blogg hur bra du är. din novell är fantastisk bra (och bevisar bara att du, om du vill, borde välja att gå någon konstnärligt skrivande-kurs). eller ja, vilken kurs som helst egentligen. din kreativitet och alla dina tankar kommer bära dig igenom de mest stormfyllda glitternätter. puss.

2011-03-07 @ 21:49:15
Postat av: din lille vän, michan.

du är vacker, klok, rolig, kreativ och underbart spontan. herregud iris... jag kan prata i en evighet om hur älskvärd du är. och jag inser bara mer och mer när jag kikar runt på din blogg hur bra du är. din novell är fantastisk bra (och bevisar bara att du, om du vill, borde välja att gå någon konstnärligt skrivande-kurs). eller ja, vilken kurs som helst egentligen. din kreativitet och alla dina tankar kommer bära dig igenom de mest stormfyllda glitternätter. puss.

2011-03-07 @ 21:50:15
Postat av: din lille vän, michan.

du är vacker, klok, rolig, kreativ och underbart spontan. herregud iris... jag kan prata i en evighet om hur älskvärd du är. och jag inser bara mer och mer när jag kikar runt på din blogg hur bra du är. din novell är fantastisk bra (och bevisar bara att du, om du vill, borde välja att gå någon konstnärligt skrivande-kurs). eller ja, vilken kurs som helst egentligen. din kreativitet och alla dina tankar kommer bära dig igenom de mest stormfyllda glitternätter. puss.

2011-03-07 @ 21:50:53
Postat av: din lille vän, michan.

du är vacker, klok, rolig, kreativ och underbart spontan. herregud iris... jag kan prata i en evighet om hur älskvärd du är. och jag inser bara mer och mer när jag kikar runt på din blogg hur bra du är. din novell är fantastisk bra (och bevisar bara att du, om du vill, borde välja att gå någon konstnärligt skrivande-kurs). eller ja, vilken kurs som helst egentligen. din kreativitet och alla dina tankar kommer bära dig igenom de mest stormfyllda glitternätter. puss.

2011-03-07 @ 21:51:39
Postat av: Anonym

2011-03-07 @ 21:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0