Meningenmedlivetdimma


Virrar runt med mig själv i någonslags "meningen med livet dimma".
Vad ska det bli av mig. Studenten käns magisk, magisk och skrämmande.

Jag har börjat leta efter nya körer nu iallafall.
Det är ett så bra sätt att träffa nya människor och så blir man lycklig tycker jag.




Erik hade med sig sockersöt hemmagjord hallonmarmelad till mig senast när han hälsade på,
det är så mysigt att sitta med tända ljus och mysa med bo kaspers orkesters musik. åh.

Alla borde ha en vän som Erik. En vän som spelar underbart på fiol och skriver små brev.
En vän som alltid hjälper till med kluriga problem och som skrattar så skägget blir alldeles krusigt.



Kommentarer
Postat av: u know who!

kött är meningen med livet! :P

2011-02-23 @ 01:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0