Hello deer

Idag köpte jag världens rosaste regnrock på gengåvanssecondhand.
Den skall jag ha när jag är festival med mig själv, juni juli agusti i vattenpölar och geggamojja.

Igår hörde jag dagdrömms-fröknarna Jessica och Linnea fylla ett eget litet G-hus-solsystem med
vackra ord, egna texter, toner,, stearinljus, te och mod. stolthet och från topp till tå. vilka vänner!

 

Hello deer

Iris i Bibliotekets övervåning
Iris på fönsterbrädet i solen när den lyser genom rutan
Iris på tradera bland alla vackra balklänningar som jag inte har råd att köpa
Iris i
 Timothy Fredrikssons lagom långa kramar 
Iris i sängen med tända ljus och mysiga spotifylistor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0