Skratta och gråta

Äter frukost och lyssnar på Anna Ternheim.
Känslan av att vilja skratta och gråta lite på samma gång.
Men det är nog bara för att jag är morgontrött.
__________________________________________________________________________________

Igår pratade jag och han på T.
Pratade om dofter som får än att minnas och om att snegla på stora minnen man lagt bakom sig.
De stunder som är borta nu och inte kan plockas fram,
inte ens om det regnar och det hade kännts bra. någongång. någonstans.

Människor man delat sig själv itu för, och jag kommer aldrig bli hel. det är tur!
Det får mig att skratta, det får mig att gråta.



Bäst att äta upp och springa till spårvagnen. Idag ska jag måla klart ett porträtt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0